Category Manager
Category Manager (Τμήμα Αγορών)
Kύρια Καθήκοντα Θέσης
- Η διαχείριση συγκεκριμένου κωδικολογίου.
- Η επικοινωνία και η διαπραγμάτευση με προμηθευτές / συνεργάτες.
- Η οργάνωση, ο συντονισμός και η αξιολόγηση διάφορων προωθητικών ενεργειών.
- Η παρακολούθηση και αξιολόγηση εμπορικών αποτελεσμάτων και συγκριτικών δεικτών.
Απαιτούμενα Προσόντα:
- Κάτοχος πτυχίου ή/και μεταπτυχιακού Διοίκησης επιχειρήσεων/ Marketing ή σε άλλο συναφή κλάδο.
- Τουλάχιστον 3 χρόνια πείρα σε παρόμοια θέση.
- Γνώστης της αγοράς του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο.
- Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
- Γνώση χρήσης λογισμικών αναφορών και βάσεων δεδομένων.
- Άριστη γνώση Microsoft Office Excel / Word.
- Οργανωτικές και αναλυτικές ικανότητες.
- Ευχέρεια σύνταξης αναφορών και παρουσίασης αποτελεσμάτων.
- Ευελιξία, εχεμύθεια, υπευθυνότητα, ικανότητα απόδοσης υπό συνθήκες πίεσης.
- Ικανότητα εργασίας βάσει αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων.
Προσφέρεται Ελκυστικό πακέτο απολαβών αναλόγως προσόντων
Oι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. αναγράφοντας τον κωδικό CM23
Θα ειδοποιηθούν μόνο οι υποψήφιοι οι οποίοι πληρούν τα απαραίτητα προσόντα
Systems Administrator
Systems Administrator
Key Responsibilities:
- Installation, configuration support and deployment of Server Hardware, DAS and iSCSI Storage, PCs, POS, Networking equipment, VmWare ESXi, Windows (Server and Client) Operating Systems, Active Directory, Cisco networking, Antivirus and Windows Applications.
- Maintenance of Server, PC, POS, Networking Equipment, O/S, application and antivirus updates and upgrades. Provides after hours support for programed updates and maintenance as well as unscheduled incidents.
- Network management for Routers, Firewall, Switches and Access Points.
- System, Network and Disaster Recovery Systems, Backup, Firewall and Antivirus monitoring and troubleshooting to ensure the availability of resources and services to internal and external clients.
- Proposes System Network and Services improvements.
- Keeps skills up to date attending training courses and seminars, on and off hours depending on availability.
- Provides on call support during company business hours.
Minimum Qualifications:
- Bachelor’s Degree: Major in Computer Science preferred, and other relevant engineering degrees
- A minimum of 3 Years Relevant Experience as System Administrator in a similar environment
- Working knowledge on the items listed in Key Responsibilities
- Analytical/Logical thinking
- Attention to details
- Strong problem solving and interpersonal skills, able to work in a team and independently
- Time management skills
- Fluency in English both verbal
- Willingness to learn new skills and improve
Preferred Qualifications:
Experience in HP Enterprise Servers and Storage, MCSE, Cisco and VmWare certifications, working knowledge in Linux Operating Systems (especially Ubuntu or other Debian based Distributions), Python and/or Bash scripting are considered as an advantage.
To apply for this position please send your CV at Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., quoting reference "SA11".
IT Support Officer
IT Support Officer
Key Responsibilities:
- Installation, configuration support and deployment of Desktops, Laptops, Printer, POS devices, Windows Client Operating Systems and Windows Applications in a Windows Domain environment.
- Maintenance of PC, POS, Printers, Networking Equipment, O/S, application and antivirus updates and upgrades. Provides after hours support for programed updates and maintenance as well as unscheduled incidents.
- End user support and troubleshooting of Desktop, Laptop, Printer, POS devices in a multisite and work from home environment. Fault finding and handling and escalation of service requests, Issue tracking and follow up to ensure appropriate resolution has been provided.
- Keeps skills up to date attending training courses and seminars, on and off hours depending on availability.
- Provides on call support during company business hours.
Minimum Qualifications:
- Bachelor’s Degree: Major in Computer Science preferred, and other relevant engineering degrees.
- Good understanding of basic IT Terminology and computer networks.
- Analytical/Logical thinking
- Attention to details
- Strong problem solving and interpersonal skills, able to work in a team and independently
- Time management skills
- Fluency in English both verbal
- Willingness to learn new skills and improve
Preferred Qualifications:
Previous relevant experience, IT related certifications, working knowledge in Linux Operating Systems (especially Ubuntu or other Debian based Distributions), Python and/or Bash scripting are considered as an advantage.
To apply for this position please send your CV at Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. quoting reference "SO11".